פלאנט שין *מדובב* | עונה 1, פרק11

שים לב. תכנים מלאים למנויים בלבד


פלאנט שין *מדובב* / planet sheen
רענן דווח על תוכן לא תקין שלח לטלוויזיה שלי הרשם \ התחבר לתוכן המלא הפרק הבא עזרה

לעולם אין רגע מת בחייו של שין אסטבז! אחרי שהוא מתגנב למעבדה של חברו הטוב ג'ימי ניוטרון, שין בטעות משגר את עצמו לחלל! 4 מיליון ו-1 שנות אור מכדור-הארץ הוא מתרסק ב"זינו" – כוכב לכת מוזר מלא ביצורים סגולים. אחרי שהוא משתמש בשירותים (הוא היה חייב כל הטיסה..) הוא רוצה לחזור הביתה, אבל החללית שלו נהרסה בהתרסקות, והיא הכרטיס יציאה היחיד שלו! אין בעיה, שין בטוח יכול לתקן אותה! כל מה שהוא צריך זה... אממ.. רגע.. איפה ג'ימי??? בינתיים, הנבל הרשע דורקוס כועס ששין הרס לו את ביתו בהתרסקות, והוא נחוש לחסל את ילד כדור-הארץ הזה! למזלו, שין מוצא חברים חדשים בכוכב "זינו" כמו דופי, הקיסר, ומר נסמית'. האם שין ישרוד את מזימותיו הרשעיות של דורקוס ויצליח לחזור לכדור-הארץ לפני שמישהו ישים לב?? חכו ותראו!



ז'אנר: לצפיה ישירה אנימציה לצפיה ישירה הרפתקאות לצפיה ישירה ילדים לצפיה ישירה מדע לצפיה ישירה בידיוני לצפיה ישירה פנטזיה לצפיה ישירה פעולה לצפיה ישירה קומדיה לצפיה ישירה

info-icon

למה אני לא מצליח להעביר את הסרטים קדימה? למה אני לא רואה את כל הסרט? כי...

הסרטים המלאים למנויים בלבד

יש לי כבר חשבון




החשבון שלי

medovav.icu

סרט הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות, סרטים ומוזיקה שונים מהארץ ומחו"ל, במגוון רחב של ז'אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו"ל הנמצאות באתר סרט, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם "תרגום מובנה"). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סרט מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.